26 Міжнародний туристичний салон «Україна» - UITM’2019
2-4 жовтня 2019 • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

Україна 2019: рік якості і досконалості в туризмі

news
Національна туристична організація України святкує 2019 рік, зосередившись на якості в туризмі. Вона хоче, щоб мандрівники знали, що Україна відкрита для туризму в усіх напрямках: гастротуризм, екотуризм, зимовий туризм, морський туризм, культурний туризм, а також заходи і фестивалі MICE.
Україна 2019: рік якості і досконалості в туризмі
Україна пишається тим, що є найбільшою країною в Європі і знаходиться всього в 3 годинах їзди від багатьох основних столиць. На особливу увагу заслуговує Одеська опера, яка входить в п'ятірку кращих опер світу, а Олеські Піски - єдина пустеля в Європі. Українська їжа - одна з найбагатших національних кухонь на планеті, і це найдоступніший туристичний напрямок в Європі.
 
Тут мандрівники можуть відкрити для себе її багату землю з 7 об'єктами спадщини ЮНЕСКО; 20 000 озерами; 11 мільйонами гектарів лісу; 71 000 річок і струмків; понад 100 000 метрів сніжних схилів; і 500 кілометрів пляжів і курортів. В Україні є 30 000 церков і приходів, а також 23 000 км залізниць, які очікують вивчення.
 
Туризм надає важливий стратегічний вплив на сталий розвиток кожного міста і країни в цілому. Концепція стійкості і якості в туризмі стала взаємозалежної, тому що туризм вимагає довгострокових стратегій і використовує природні, історичні, культурні та інші ресурси, без яких зникне інтерес до туристичного напрямку.
 
Національна туристична організація України розуміє, що якість є синонімом відповідальності, і тому прагне завжди добре ставитися до людей і навколишньому середовищу. Якість - це питання етики, і це означає просування вперед з якістю, стійкістю, соціальною відповідальністю, прозорістю і відкритістю. Соціальна, культурна, економічна і екологічна стійкість є частиною якості туризму і, в той же час, гарантією довгострокового виживання сектора. Більш того, стійкість - це етична відповідальність. Якість не може існувати без етики.
 
Оскільки український туризм прагне до більш позитивного 2019 року в своєму туристичному продукті, він прагне ставитися до туризму з моральної точки зору. Хоча такі речі, як матеріальні покупки, можна повернути або обміняти, виправити негативний досвід в туризмі практично неможливо.
 
Перші враження мають значення, і тому для туроператора важливо все зробити правильно з першого разу. Процес забезпечення високої якості в туризмі приносить користь кожному місту і всій країні, його жителям і бізнесу. Якість і прагнення до досконалості покращують імідж і розширюють коло партнерів по туризму, що, в свою чергу, залучає нові інвестиції. Це коло досягнень, який приносить великі дивіденди в туризмі, і Національна туристична організація України рухається вперед до Нового року з такими позитивними цілями і енергією.
 
www.eturbonews.com